Jenny Elissen, Adviseur

____

Jenny is een creatieve innovatieve strateeg. Zij zat in de eerste 20 jaar van haar loopbaan in marketing, communicatie en new business development in de FMCG, detailhandel en internationale diensten sectoren. Zij was Strategy Director en lid van het management team bij Oglivie One Worldwide, werd partner bij Company Group Nederland waar zij een aantal bedrijven startte en uitbouwde. De groep werd verkocht aan TBWA (Omnicom) en in mei 2001 werd zij CEO van reclame bureau TBWA. In 2003 verliet ze het bureau en zocht een jaar naar nieuwe bronnen van inspiratie. Jenny is co-auteur van The Perfect World Principle, een boek dat haar ingang gaf om zich opnieuw uit te vinden als adviseur van bedrijven die met ogenschijnlijk onoplosbare dilemma’s worstelen.

Jenny is een echte ‘out-of-the -box’ denker en investeerder in een aantal nieuwe marketing concepten. Zij verdeelt nu haar tijd tussen deze nieuwe bedrijven, haar eigen advies praktijk en als lid van een groot aantal charitatieve Raden van Toezicht en Advies zoals African Spirit Group, Effie Worldwide Inc, Habitat for Humanity, Naga foundation, Plan Nederland/International, UnitedSuccess, Pymwymic.